Bedriftskunde? Kontakt oss

Spørsmål og svar


Våre produkter

Produkter som selges via vår nettbutikk håndteres og blir hentet fra fabrikkutsalgets lokaler på Figgjo. Her selger vi en blanding av første- og andresortering og restvarer. Man må ta høyde for små skjønnhetsfeil, som avvik i fargene, mindre synlige uregelmessigheter i dekoren eller små ujevnheter i godset. Feilene i andresorteringen skal ikke gå ut over bruken og kvaliteten.

Alle Figgjo-produkter er laget i vitroporselen, en porselenskvalitet spesielt utviklet for hardt bruk.


Når blir pakken min sendt?

Vi sender ut varer to ganger i uken. Vårt mål er at du som kunde skal ha varen innen 8 dager etter bestilling. Er du usikker på om din vare er blitt sendt, kontakt butikken på e-post butikk@figgjo.no eller ring oss på telefon +47 94 00 10 43

(Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid ved salgsperioder og høytider)

NB! Vil du ha varen levert før jul må du bestille senest 16. desember!


Hvor lang er leveringstiden?

Posten/Bring sin leveringstid er 1-3 virkedager. Vi sender ut varer to ganger i uken. Vårt mål er at du som kunde skal ha varen innen 8 dager etter bestilling.

(Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid ved salgsperioder og høytider)

NB! Vil du ha varen levert før jul må du bestille senest 16.Desember!


Hva koster frakten?

Vi tar et fast fraktgebyr på 150 kr uansett hvor i Norge du bor. Våre porselensprodukter må pakkes nøye og krever dermed ekstra håndtering.

Total fraktkostnad inklusiv eventuell avgift kommer tydelig frem i kassen før du betaler. Det forekommer ingen tillegg ved betaling med kort eller Klarna.


Kan jeg endre/avbestille en ordre?

Ønsker du å avbestille eller endre en ordre må du ta kontakt med nettbutikken så fort som mulig etter satt ordre. Vi sender ut varer to ganger i uken. Tar du kontakt umiddelbart etter bestilling, og før ordren din er pakket, gjør vi det vi kan for å oppfylle ønsket ditt. Send mail til Butikk@figgjo.no eller ring oss på telefon: +47 94 00 10 43


Kan jeg bytte varen?

Dersom du har bestilt feil vare eller lignende kan du selvsagt ta turen til fabrikkutsalget vårt på Figgjo for å bytte varen. – Husk å ta med returskjema som følger hver sending.

Ta kontakt med oss før du sender varer i retur! Send mail til Butikk@figgjo.no eller ring oss på telefon: +47 94 00 10 43

Bruk Posten´s Norgespakke og legg ved returskjema når du sender varer i retur. (Norgespakken får du kjøpt billigst på nettsiden til posten) Dette gir deg mulighet til å spore pakken i etterkant. Varer som blir sendt tilbake med andre metoder sendes på eget ansvar.

Retur som blir sendt tilbake med postoppkrav vil ikke bli hentet!

Produkter kjøpt i vår billigkrok i butikk kan ikke byttes!


Spørsmål om Klarna

Dersom du har bestilt faktura eller delbetaling gjennom Klarna må alle spørsmål angående dette rettes mot Klarna direkte.

Kundeservice og Support til Klarna finner her